Loading...

Blog

Fenomén Clubhouse

Fenomén Clubhouse dorazil do Česka. Jak to na nové sociální síti chodí? Co všechno o ní potřebujete vědět? Může být lékem na sociální izolaci.

View Details

Co dělat s nefunkčním odkazem pro sdílení na Facebook

Ať už máte webové stránky nebo e-shop, považuji v dnešní době téměř za nutnost propojení se sociálními sítěmi. Výběr sociální sítě závisí na předmětu vašeho podnikání, resp. rozhoduje o tom skutečnost KDE se nacházejí vaši zákazníci, ale troufám si tvrdit, že Facebook je sociální minimum. Každý redakční systém nebo šablona vám umožňuje nastavení tzv. Facebook […]

View Details

Jak ochránit své logo, tvar výrobku, slogan nebo hudební znělku?

Ochranná známka je mocný nástroj, který jeho vlastníkovi dává právo být jediným, kdo používá dané označení. Nejčastěji vídáme ochrannou známku ve formě erka v kroužku u loga firmy či logotypu, může však chránit i slovo, slovní spojení či rovnou slogan. Proto je běžné, že si majitelé firmy zaregistrují její název sami pro sebe, či když […]

View Details

Jaké si vybrat řešení pro web

Malý průvodce jaké zvolit řešení pro web a zorientovat se v nabídce na trhu. Snadno a rychle.

View Details

10 tipů na firemní vánoční dárky

Tipy na neobvyklé firemní vánoční dárky, kterými své obchodní partnery potěšíte a zaujmete zároveň

View Details

Kolik stojí vytvořit online kurz?

Jak se vyrábí online kurzy, co potřebujete zařídit a kolik vás to bude stát? Prozradila nám Katka Pavlíčková z Businessgram

View Details

Zachrání e-shop výrobní firmy?

Nadešel čas dívat se na e-shop jinak. E-shop je vnímán především jako nástroj pro prodej zboží koncovému spotřebiteli, který pro svůj výkon potřebuje masivní marketingovou podporu. Co kdyby se ale ve vaší firmě stal e-shop platným členem obchodního týmu, který se vždy a za každé situace postará o vaše stávající zákazníky a ještě vám přinese […]

View Details

8 pravidel pro efektivní home office

Home office je jako vojna. Chce režim a disciplínu. Nedobrovolně na něm ze dne na den skončilo mnoho zaměstnanců, kteří na tento režim nebyli zvyklí vůbec nebo jen částečně. Občasný home office se dá celkem snadno zvládnout a je vítaným přínosem, 100% home office už chce pořádnou dávku vlastní zodpovědnosti, kontroly a disciplíny. V režimu […]

View Details

Hance pomohl koučink znovu objevit smysl v tom, co dělá

Hana Holinka je osobní koučka a lektorka. Po studiu managementu na VŠE se více než 17 let zabývala marketingem malých firem i korporací. Řídila projekty a vedla týmy, aby nakonec objevila svůj talent a vášeň pro naslouchání, objevování sebe sama i druhých a hledání cest ze zdánlivě bezvýchodných situací. Osamostatnila se, postavila na vlastní nohy […]

View Details

3 služby, které posunou váš e-shop o úroveň výš

Na konci ledna proběhl Reshoper – jedna z největších českých akcí zaměřená na e-shopy. Vybrala jsem pro vás 3 novinky, služby, které vybočují z řady a mohou vám pomoci odlišit se od konkurence. Nechci soudit ani hodnotit, která z uvedených služeb je inovativnější nebo zajímavější, proto je seřadím podle abecedy. Dateio Tento marketingový nástroj mi […]

View Details

12 kroků k automatizaci prodeje e-booků a kurzů

Máte-li své vlastní webové stránky můžete skrze ně prodávat své produkty, aniž byste si museli pořizovat řešení pro e-shop. Vystačíte si s běžnými webovými platformami a ze svých stránek vytvoříte stránky prodejní. Na svých stránkách můžete prodávat knihy – tištěné i elektronické (e-booky), kurzy – webináře i staré dobré offline semináře a jiné jednoduché produkty. […]

View Details