Fenomén Clubhouse
Fenomén Clubhouse dorazil do Česka. Jak to na nové sociální síti chodí? Co všechno o ní potřebujete vědět? Může být lékem na sociální izolaci.
Fenomén Clubhouse dorazil do Česka. Jak to na nové sociální síti chodí? Co všechno o ní potřebujete vědět? Může být lékem na sociální izolaci.
Ať už máte webové stránky nebo e-shop, považuji v dnešní době téměř za nutnost propojení se sociálními sítěmi. Výběr sociální sítě závisí na předmětu vašeho
Říká se, že web by se měl každých 5 – 8 let obnovit. Za tu dobu zastará nejen technologicky, ale také morálně. Graficky se stává
V posledních letech došlo k boomu podnikatelských setkání a tak zvaný networking nabyl na svém významu. Dříve trochu opovrhovaná popelka zavánějící prodavači horké vody se
Ochranná známka je mocný nástroj, který jeho vlastníkovi dává právo být jediným, kdo používá dané označení. Nejčastěji vídáme ochrannou známku ve formě erka v kroužku
Malý průvodce jaké zvolit řešení pro web a zorientovat se v nabídce na trhu. Snadno a rychle.
Tipy na neobvyklé firemní vánoční dárky, kterými své obchodní partnery potěšíte a zaujmete zároveň
Jak se vyrábí online kurzy, co potřebujete zařídit a kolik vás to bude stát? Prozradila nám Katka Pavlíčková z Businessgram
Nadešel čas dívat se na e-shop jinak. E-shop je vnímán především jako nástroj pro prodej zboží koncovému spotřebiteli, který pro svůj výkon potřebuje masivní marketingovou
Home office je jako vojna. Chce režim a disciplínu. Nedobrovolně na něm ze dne na den skončilo mnoho zaměstnanců, kteří na tento režim nebyli zvyklí
Hana Holinka je osobní koučka a lektorka. Po studiu managementu na VŠE se více než 17 let zabývala marketingem malých firem i korporací. Řídila projekty
IČO: 00948667, jsem plátce DPH. Jsem zapsána v Živnostenském rejstříku u Městského úřadu Tábor.