Loading...

Blog

Jak se vyznat v sociálních sítích

V dnešní době existují desítky (celosvětově možná stovky) sociálních sítí. Chceme-li sociální sítě efektivně zapojit do našeho podnikání, je dobré se zaměřit na ty, které splňují následující podmínky: Mají dostatečný dosah Nachází se tam naše cílová skupina Výběr sociální sítě začíná určením naší cílové skupiny a definicí ideálního zákazníka. Jak se ideální zákazník hledá se dočtete […]

View Details

Kruhový objezd ve městě zvaném ŽIVOT

  V určité životní fázi se víceméně každý z nás dostane do místa, které jsem si pro sebe pojmenovala životním kruhovým objezdem. Je to období, ve kterém přemýšlíme o svém životě a hlavně o cestě, kterou se vydat dál. Takové rozhodnutí není jednoduché, proto chvíli trvá, a zkrátka se na své cestě zastavíme a kroužíme a kroužíme… […]

View Details

ZNÁTE SVÉ ZÁKAZNICE?

Ať už uvažujete o podnikání nebo již podnikáte, měla byste znát své zákaznice. Stejně jako byste své podnikání měla začínat s jasným a definovaným cílem, musíte také vědět, pro KOHO vyrábíte vaše produkty nebo KOMU jsou určeny vaše služby. Pokud toto nevíte, vaše strategie nemůže být dlouhodobě úspěšná. Věnujte proto chvíli úspěchu svého podnikání a začněte […]

View Details

MAGICKY ORGANICKÝ?!

Také jste si všimly jak se v poslední době s oblibou a hojně užívá slovo „organický“? Organické máme potraviny, vyhledávání, návštěvnost, ale organickou máme také chemii. Představujete si něco pod těmi pojmy, nebo prostě přijmete czenglish výraz a někde tam vzadu více či méně vzdáleně tušíte co za tím stojí? Přiznám se, že jako studovaného chemika, který […]

View Details

JAK ZVOLIT DOMÉNU

Správný výběr domény je velmi důležitý. Ovlivníte tím, zda vás najdou vyhledávače i vaši zákazníci. Jak by měla dobře zvolená doména vypadat? Název domény by měl být jednoznačný a výstižný. Ideálně by se mělo jednat o: vaše jméno příjmení jméno a příjmení název značky jméno výrobku název služby Ve vysoce konkurenčním prostředí, jakým internet bezesporu […]

View Details

POTŘEBUJI MÍT VLASTNÍ WEBOVÉ STRÁNKY, ALE NEVÍM JAK NA TO.

Každá z nás, která se rozhodne podnikat se dříve či později dostane do bodu, kdy si uvědomí, že potřebuje své webové stránky. Prezentaci sama sebe, svých produktů nebo služeb. Internet sice používáte, co potřebujete, umíte si najít, ale tohle jste nikdy nedělala. Máte pocit, že je to nad vaše síly. Poptáváte manžela, syna nebo jiného zdatného […]

View Details