S příchodem pandemie se téměř celý svět zamknul za dveřmi svých domovů a začaly vznikat online kurzy. Na internetu najdete návody, jak používat Zoom, Google Meet a další aplikace na videokonference. Co když ale chcete začít vyrábět online kurzy?
Katka Pavlíčková je zakladatelkou projektu Businessgram. S tvorbou online kurzů má bohaté zkušenosti a proto jsem ji požádala, zda by sepsala, jak výroba a příprava online kurzů vypadá. Co všechno budete potřebovat zařídit a zda je to opravdu taková legrace a levná záležitost, jak se mnohdy prezentuje?
V tomto článku se nebudeme zabývat tím, jak udělat online webinář, který si “odříkáte” s předem připravenou PDF prezentací a na konci lidem pošlete odkaz na záznam.
Dneska se podíváme na to, co všechno potřebujete zařídit, abyste mohli začít vyrábět a dlouhodobě prodávat online kurzy. Může se to stát vašim pasivním příjmem. Když však budete hodně aktivní, z pasivu se prodej online kurzů může stát vaší hlavní obživou.
OK, dejme tomu, že jste se rozhodli vymyslet online kurz a chcete ho začít prodávat v rámci vlastního webu. Protože sama online kurzy tvořím a také se starám o naši webovou prezentaci a veškerý online marketing, budu mluvit čistě z vlastní zkušenosti.
Pro prodej online kurzů používáme WordPress v kombinaci s WooCommerce. WordPress je otevřený redakční systém, na kterém si postavíte společně s šablonou webové stránky. WooCommerce je rozšíření WordPressu, které vám umožní prodávat online. Ať už zboží, či digitální produkty.