POMOHU VÁM

Najdu a vyřeším váš problém, naučím vás nebo odpovím na otázky:

 

STRATEGIE

Zanalyzuji váš záměr a sestavím business plán na míru vašemu projektu

ZÁKAZNÍK A CÍLOVÁ SKUPINA

Pomohu vám určit cílovou skupinu pro váš produkt/službu a definovat první persony

MARKETINGOVÁ STRATEGIE

Sestavím funkční marketingovou strategii pro váš projekt včetně obsahové strategie a strategie pro sociální sítě

SWOT

Vyhodnotím silné a slabé stránky vašeho projektu, najdu příležitosti a upozorním vás na možné hrozby. Z vaší nevýhody uděláme výhodu!

FINANČNÍ PLÁN

Pomohu vám identifikovat investice, náklady, výnosy i předpokládané cash flow projektu

TECHNICKÉ ŘEŠENÍ

Vybereme nejvhodnější nástroje a technické řešení, které budou odpovídat potřebám vašeho projektu

ČASOVÝ HARMONOGRAM

Vyladěný postup výstavby projektu zasadím do časového plánu, aby vše běželo jako na drátkách

KONZULTACE

Konzultovat můžeme váš projekt od začátku do konce, nebo jakékoliv dílčí téma zde uvedené. Pomohu vám s výběrem dodadavatele pro váš web nebo e-shop, včetně platebních řešení a aplikací a nástrojů, které budou pro správný chod a funkčnost projektu třeba

 

 

MOJI POMOC OCENÍTE, ZEJMÉNA POKUD JSTE

 

FIRMA

  • Máte schopný tým - finančního ředitele, marketing i IT
  • Chcete ke stávajícím prodejním kanálům zřídit e-shop
  • S e-commerce nemáte zkušenosti
  • Potřebujete schopnosti a dovednosti vašeho týmu propojit

ŽIVNOSTNÍK

  • Chcete malý e-shop k rozšíření stávající nabídky
  • Zatím nepodnikáte, ale máte dobrý nápad a chcete si pořídit e-shop
  • Informací je moc a nevíte odkud začít
  • Do stavby e-shopu jste se již pustili, zasekli se a potřebujete poradit

SPOLUPRÁCE SE MNOU

 

  • Vám ušetří čas a náklady
  • Ujasníte si váš záměr a nastavíme reálné cíle
  • Přinesu vám nový pohled na váš projekt, jednotlivé kousky seskládáme do funkčního celku
  • Nepromarníte svoji investici
  • Váš projekt poběží jako na drátkách

ZDÁ SE VÁM TOHO MOC?

 

Ne, nejsem Superman(ka). Ani jsem všude nebyla, každého neznám a nemám od všeho klíče...

Nevím vše, ale mám široký přehled. Znalost více oblastí mi umožňuje tyto znalosti spojovat napříč odvětvím a vytvářet funkční celky. Přinášet pohledy, které specialista, odborník na 1 oblast, pro svoji hlubokou specializaci nevidí.

V tom co dělám jsem dobrá. Jsem profík a proto v oblastech, kde mé znalosti a dovednosti již nestačí, mám k ruce spolupracující specialisty, kteří skvěle zvládnou grafiku nebo nastavení a správu výkonnostních reklam. V tom co dělají jsou lepší než já a proto s nimi spolupracuji. 

Má multifunkčnost je mojí velkou výhodou a silnou stránkou, ze které můžete těžit i vy!