
Unikátní a byznysově funkční přístup
Opravdové porozumění zákazníkům začíná u čísel – tedy u obratu, marže a finančních ukazatelů. Až poté hledejte společné znaky a nákupní chování, abyste vytvořili funkční a marketovatelnou segmentaci, která přináší firmám větší zisk.
To je můj přístup. Nepřemýšlím jen jako marketér, ale také jako obchodník a majitel firmy. Jde mi o profit. Váš profit!
A proto jsem si ke školení segmentace přizvala odborníka na firemní finance, Pavla Peňáze, abyste každou část tohoto postupu dostali v nejvyšší kvalitě.
Teprve až po té, co ve firmě vyhodnotíte po finanční stránce komu chcete prodávat a proč, můžete přistoupit k marketingové segmentaci. A s tou vám zase poradím já.
Jedině tak bude marketing přinášet firmě to, co od něj čekáte: ziskové zákazníky.