Strach třetí: NEJSEM DOST DOBRÁ

Máte pocit, že jste obyčejná a v ničem nevynikáte? MÝLÍTE SE!  KAŽDÝ je v něčem dobrý a zároveň každému nejde úplně všechno. A proto se jeden živý jako účetní, druhý jako zedník a třetí jako ředitel zeměkoule.

A v tom to je. Všichni jsme jako puzzle. Jeden umí dobře to, druhý zase ono a dohromady to všechno do sebe krásně zapadá.  NIKDO nemůže být dobrý ve všem. Nejsme žádné SUPERŽENY ani SUPERMUŽI, to je důležité si přiznat! A uvědomit si, že vše co příroda stvořila, včetně nás samotných, je krásné právě ve své NEDOKONALOSTI!

Váš strach z toho, že nevíte, v čem jste jste dost dobří znamená, že neznáte své silné stránky a přednosti.

POZNEJTE SVOJE SILNÉ STRÁNKY

Udělejte si na sebe chvíli času. Odhoďte všechny předsudky a to, co vám kdo okolo říká jaká jste a nejste, a napište si na papír, co vám jde:

  • CO je ta činnost, za jejíž výsledky vás chválí vaše okolí (rodina, kolegové, sousedé, kamarádky)
  • CO je ta činnost, dovednost nebo znalost, kvůli které za vámi lidé chodí pro radu?
  • CO je TO, kdy si sama řeknete: „Povedlo se mi to!“
  • O ČEM víte víc než vaše okolí, víc než zbytek populace?

Nesrovnávejte se s experty ze svého oboru, protože nejlepší může být jen jeden. To ale v žádném případě neznamená, že to co VY VÍTE a UMÍTE nemůže být dost dobré pro vaše zákazníky.

Můžete třeba vědět méně než uznávaný expert, ale na druhou stranu máte třeba jiný, lepší, přístup, díky kterému jste schopna své znalosti snáze vašim zákazníkům předat. Může to být kouzlo vás samotné, kvůli čemu za vámi zákazníci jdou. Pamatujte, že více než své znalosti nebo dovednosti prodáváte především SAMA SEBE.

POSILUJTE své silné stránky a VYKAŠLETE se na své slabé stránky.  Ani maratonec se netrápí tréninkem sprintu, který mu nejde a nevyniká v něm 😉

Krásný víkend!

Další články

clubhouse

Fenomén Clubhouse

Fenomén Clubhouse dorazil do Česka. Jak to na nové sociální síti chodí? Co všechno o ní potřebujete vědět? Může být lékem na sociální izolaci.