Chceme-li vybudovat podnikání, které bude ziskové, je třeba na něj pohlížet strategicky a postavit ho na 4 základních pevných pilířích:
Vím, kde jsou peníze
Znám, svého zákazníka
Vím, co zákazník chce
Umím mu to prodat
Ukáži vám jak se na svůj obchod a marketing dívat strategicky a skrze čísla.
To, co nakonec přistane na účtu je také “jen” číslo a to se počítá!
Markéto, bylo to k věci, strukturované, přínosné, báječně podané. A máte moc příjemný hlas. Moc děkuji.
Andriana B., certifikovaná koučka ICF
Bez kterých byznys nejede
Na analýzu zákazníka
Správnosti nastavení služeb
Prodejní kampaně
Pro podnikatele na volné noze, živnostníky a malé firmy nabízející služby
A všechny, jejichž podnikání je stále ještě tak trochu punk a chtějí to změnit