IČO: 00948667, jsem plátce DPH. Jsem zapsána v Živnostenském rejstříku u Městského úřadu Tábor.
Analýza zákazníka vám dá odpovědi na základní otázky:
Díky hloubkovému výzkumu se přiblížíte svým zákazníkům, pochopíte jejich potřeby i obavy a získáte nový pohled na to jak:
V neposlední řadě také získáte nezávislou zpětnou vazbu a podněty pro inovace vašich produktů nebo služeb.
Výstupy z analýzy jsou cenným zdrojem informací a jedním z podkladů při nastavování:
Analýzu provádím metodou kvalitativního marketingového průzkumu. Pracuji s malým vzorkem (max. 10) respondentů, u kterého je důležitá názorová pestrost.
Základem analýzy jsou data, která má zadavatel k dispozici. Vycházím obvykle z údajů a informací, které je možné získat z Google Analytics, CRM a jiných databází, kde zadavatel shromažďuje informace o zákaznících.
Důležitou částí analýzy jsou hloubkové rozhovory, které probíhají ve 2 fázích:
1. fáze:
Rozhovory se zaměstnanci, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem (callcentrum, reklamační oddělení, obchodní zástupci apod.).
2. fáze:
Rozhovory s reálnými zákazníky.
Cílem analýzy vstupních dat a rozhovorů se zaměstnanci je identifikovat zákazníka a získat jeho základní popis.
Cílem rozhovorů se zákazníky je:
Výstupem analýzy jsou tyto informace:
Jmenuji se Markéta Karman.
16 let se zabývám obchodem a marketingem. Posledních 6 let se specializuji na tvorbu marketingových strategií a analýzy zákazníka.
Jsem přesvědčena, že dobrou marketingovou strategii nelze správně postavit bez detailní znalosti cílového zákazníka. Praxe mi ukázala, že firmy své zákazníky neznají a své prodejní strategie a taktiky staví na svých domněnkách a nepodložených hypotézách. Díky tomu jsou jejich náklady na reklamu vysoké a marketing neefektivní.
Tato realita mne přivedla k analýzám zákazníka. Skvěle při nich mohu využít své analytické a komunikační dovednosti. A baví mě to.
Každý průzkum je zajímavou sondou do duše zákazníka.
Více se o mně dozvíte na stránkách www.marketakarman.cz nebo na LinkedIn.
Rádi byste nejdříve viděli ukázku analýzy zákazníka?
Vyplňte tento formulář a já vám zašlu výstup případové studie konkrétního zákazníka.