Co dělat s nefunkčním odkazem pro sdílení na Facebook

facebook debugger

Ať už máte webové stránky nebo e-shop, považuji v dnešní době téměř za nutnost propojení se sociálními sítěmi. Výběr sociální sítě závisí na předmětu vašeho podnikání, resp. rozhoduje o tom skutečnost KDE se nacházejí vaši zákazníci, ale troufám si tvrdit, že Facebook je sociální minimum.

Každý redakční systém nebo šablona vám umožňuje nastavení tzv. Facebook atributů = titulek stránky, stručný popis a ilustrativní fotografie, které se zobrazí při sdílení odkazu vašeho webu nebo e-shopu.

Takto se zobrazuje náhled při sdílení odkazu na mé stránky:

jak ovládat firemní facebook

To, co vidíte při sdílení na facebooku si nastavujete VY NA SVÉM WEBU (E-SHOPU). Bohužel nejste schopni ovlivnit náhledy cizích stránek.

Stává se však, že i když si v administraci stránek vše nastavíte, při sdílení se všechny informace nezobrazují. Nejčastěji chybí obrázek.

Nebo jste se rozhodli pro úpravu, změnili text, titulek nebo popisek a stále se vám zobrazují staré informace.

Co s tím?

Rada je jednoduchá. Pro tento účel je zde účinný nástroj tzv. Facebook debugger:

https://developers.facebook.com/tools/debug/

Název zní děsivě, ale práce je rychlá, jednoduchá a účinná 🙂

facebook debuggerPokud je náhled špatný, klikněte ještě na “Scrape again”:

facebook debugger

A pokud ani nyní vše tak, jak má být, kliknutí na “Scrape again” zopakujte. Pak už bude vše v pořádku. Debugger mě nikdy nezklamal.

TIP: Pokud řešíte aktualizaci náhledu a ani po opakovaném kliknutí na “scrape again” se změny neprojevují, zkontrolujte, zda jste provedené změny v popisu na svém webu ULOŽILI A AKTUALIZOVALI! 😉

Chcete pomoci s ovládáním firemního facebooku? Poradit jak efektivně zařadit facebook do vašeho podnikání? Ozvěte se mi, najdu pro vás řešení.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů