Jak „vyladit“ své příspěvky na blog, aby si je čtenář našel

Pohnutky a motivace, které nás dovedou až k tomu, že se rozhodneme psát svůj nebo firemní blog jsou různé. Cíl ale máme všichni stejný: chceme, aby naše příspěvky měly své čtenáře. Čtenář se však ale musí k našemu příspěvku dostat a NAJÍT HO. A to v záplavě každodenních zpráv a informací, které se na nás valí ze všech stran nemusí být úplně jednoduché.

Je proto dobré své příspěvky určitým způsobem vyladit. Jednoduše řečeno, držet se pár základních pravidel, díky kterým budou příspěvky pro čtenáře atraktivní, zajímavé, poutavé, nebudou se nudit, NEZTRATÍ SE a najdou v nich to, co hledají. Články je třeba ladit dvojím způsobem, pro:

  • čtenáře
  • vyhledávače

Všechna pravidla pro ladění a optimalizaci vašich příspěvků jsem pro vás zpracovala do přehledného kontrolního seznamu, podle kterého můžete na konci, při kontrole článku, snadno postupovat. Díky němu na nic nezapomenete a usnadníte vašim čtenářům cestu k vám a vaší tvorbě. Tento kontrolní seznam (checklist – pro ty, kteří jsou z velkých korporací, kde se už zapomnělo česky) si můžete ZDARMA stáhnout na mých stránkách.

Optimalizace blogu

Další články

clubhouse

Fenomén Clubhouse

Fenomén Clubhouse dorazil do Česka. Jak to na nové sociální síti chodí? Co všechno o ní potřebujete vědět? Může být lékem na sociální izolaci.